- Het ultieme projectplan voor een festival.
- Het plan bevat alle essentiële onderdelen: inleiding, artistiek plan, productioneel plan, marketingplan, financieel plan.
- Ruim 30 pagina’s – precies wat je nodig hebt.
- Aan alles is gedacht: doelstellingen – artistiek concept – programmering – artistieke samenwerking – bijdrage aan inclusiviteit en diversiteit – inbedding – omgevingsbewustzijn – planning – risicomanagement – de culturele codes – fysieke, financiële, informatieve en digitale toegankelijkheid – en meer.
- Veel voorbeeldteksten.
- Meteen in Word, klaar om in te vullen.
- Bij elke paragraaf tips, do’s en don’ts.
- Een uitstekend hulpmiddel om succesvol duizenden euro’s aan fondsen te werven.
-
-
- Het ultieme projectplan voor een concours.
- Het plan bevat alle essentiële onderdelen: inleiding, artistiek plan, productioneel plan, marketingplan, financieel plan.
- Ruim 20 pagina’s – precies wat je nodig hebt.
- Aan alles is gedacht: deelnemers – aanmelding – selectie – rondes – jury – beoordeling – prijzen – en meer.
- Veel voorbeeldteksten.
- Meteen in Word, klaar om in te vullen.
- Bij elke paragraaf tips, do’s en don’ts.
- Een uitstekend hulpmiddel om succesvol duizenden euro’s aan fondsen te werven.
-
- Het ultieme projectplan voor de podiumkunsten: theatervoorstellingen, muziektheater, concertreeksen, opera, dans, en aanvragen voor persoonlijke ontwikkeling.
- Ook met succes gebruikt voor aanvragen voor tentoonstellingen, filmproducties, museale producties en beeldende kunst.
- Het plan bevat alle essentiële onderdelen: inleiding, artistiek plan, productioneel plan, marketingplan, financieel plan.
- Ruim 30 pagina’s – precies wat je nodig hebt.
- Veel voorbeeldteksten.
- Meteen in Word, klaar om in te vullen.
- Bij elke paragraaf tips, do’s en don’ts.
- Een uitstekend hulpmiddel om succesvol duizenden euro’s aan fondsen te werven.
-
- Het ultieme model voor een begroting en dekkingsplan voor alle podiumkunsten: van voorstellingen tot festivals en concoursen.
- Gebaseerd op wat fondsen willen zien: onderscheid tussen voorbereidingslasten / uitvoeringslasten, personele lasten / materiële lasten, en onderscheid tussen o.a. inkomsten uit private fondsen, subsidies uit publieke middelen, sponsorinkomsten en donaties.
- Kostenposten specifiek toegespitst op de podiumkunsten: locatiehuur, verzekeringen, honoraria, recettes, uitkoop, merchandise etc etc.
- De belangrijkste formules staan erin.
- Handig kleurgebruik: cellen met formules hebben een andere kleur, zodat je ze niet per ongeluk wist.
- Dubbel handig: het model is meteen geschikt voor de financiële afrekening.
- Een uitstekend hulpmiddel om succesvol duizenden euro’s aan fondsen te werven.
- Meteen in Excel, klaar om in te vullen.